Tisdag=Desperata

Ja snart börjar desperata på 5an. Just nu e de outsiders. Folk som ser ut som män men är kvinna och tvärtom. Intressant och skrämande på samma gång...!

Idag träffa vi jessica en snabbis och tog en fika! Så roligt å ses. Händer ju typ aldrig! Sen hem, Linnea somna så jag satte mig framför tvn och tror jag somna i 10 min. Så skönt! Liten powernap! =)

Fick även gått ner till källaren idag! Linnea fick följa med mig... Hittade overallen! Den va nästan lite för stor men får se hur de blir med tjocktröja under och riktiga skor mm...! Blir nog bra! Får nog ta å köpa en ny jacka till henne iaf... Ullared, snart kommer jag! haha... jag VILL DIIIIIIIIIIIIIIIIT!

Åkte äntligen och tränade med! Har inte vart där på jätte länge! Men nu ska jag försöka få ork å träna mer...! E ju trött jämt ...

hmm... gottesugen ja blev nu då... =/

Ne nu tar batteriet slut snart på datorn så hörs i mon! Go nät!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback