Tjoooooo

Precis tryckt i mig frukost här på jobbet. Käkade inget hemma utan äter här ist.
Blev lite sent igår så man e ju så där pigg just nu. (fast jag trodde de skulle va värre)
Vi va hemma hos Jessica å Molle å dom va så snälla som bjöd på middag =) Gotteligott!
Mysigt att umgås lite mer nu! =)

Så vi va la hemma vid halv 1 kanske? Så sent e jag aldrig uppe annars... hahaha! Jag e pensionär när de gäller kvällarna... Om man inte festar då! Men e de bara hemma kväll så somnar jag lätt vid 9. Men alla bra program brukar börja då så blir oftast inte innan 22... Men ändå! Men oj vad jag säger emot mig själv... jaja.... Så får de bli!

Jimmie ringde mig precis å klaga att han har ont i ryggen. Han har la sagt de till mig i 1vecka nu tror ja? Men vad ska jag göra åt de? (första gångerna tycker man ju synd om han men sen blir de bara störande eftersom han vägrar ringa doktorn med!) Ring doktorn har jag sagt till han men han gör inte de. Så jag sa till han nu att ring 1177 å fråga vad du ska göra! -Men jag vill bli bra NU! Säger han då... Suck... Envis? NÄÄÄÄ DÅ! =/
Men han skulle ringa iaf å se vad dom säger. Mamma e snäll och kommer och hämtar Linnea så hon kan leka lite mer och kanske gå ut med henne. så får jag hämta henne efter jobbet....

JAG LÄNGTAR TILLS JAG SLIPPER JOBBA HELG!!!

Ush vad äkligt mätt jag blev efter frukosten då... Tur att jag ska snart ska jobba igen så jag kan röra på mig lite mer!
Jag gjorde gubbröra igår förresten till silltallriken till dom gammla. Ingen aning om dom tyckte den va god, har inte hört nått ännu. Men jag tyckte den smaka helt ok! Hade anjovis i den, precis som Moberg, å den blev go ändå! =) hehe....

Jag måste bara säga att jag trivs så himla bra på jobbet...! Fast jag tror de har med att jag jämnför med mitt förra, å då e väll igentligen ALLT bättre. Men gillar allt här. =) Jobbarkompisar, sakerna man gör mm... Sämsta e helgerna (vilket jag slipper snart) Men de har nog med han där hemma blir så grinig när jag har bilen...

Får ta å köpa mig en cykel. Eller så önskar jag mig en i julklapp! De kan jag göra! På tal om julklappar, vi prata om ullared igår och jag vill så gärna åka dit och köpa julklappar nu! Speciellt efter att hanna va där och sa att dom hade en julklapp som jag ska köpa till Linnea där!!! Jag vill jag vill jag VILL!!!!! NU!

Men lönen kommer ju nästa vecka så man får la beteala av räkningarna och sen se vad som blir över? Så kanske...!

Ne nu ska jag börja jobba igen! Förbereda Lunchen!

Tack för mig!

Kommentarer
Jessica säger:

Tack för igår får vi göra om snart:) Theo pekade på resesängen imorse så sa jag att Linnea sov där igår. Då va det kört då va det Ea många gånger efter det;)



Vi åker gärna me till Ullared;) tänkte mamma får ha Theo nåndag då hon e ledig e ju lite jobbigt å ha ne han:(



Puss

2011-10-22 | 20:22:05
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback