Trött Fina...

Idag har vart en kanon dag!!! Åkte till ullared, jimmie körde så jag kunde fejsbooka! hehe å lite annat... =) Lämnade av Linnea hemma hos hanna innan så hon har vart där hela dan. Jag o Jimmie hade lite egen tid med varandra å de har vart hur mysigt som helst...!

Jag blev bara irriterad ett tag inne i ullared på alla idioter som kör kundvagnar. Stannar mitt i "gångarna" eller om man själv står stilla, för att de inte går att gå fram, så börjar den som står bakom knö på med sin vagn PÅ en!!! (Hände mig idag) Blir VANSINIG! Hyfs männska! Men de va ungefär vid den tiden då man håller på å blir hungrig och man börjar bli trött...

Hitta massa fint iaf! Hitta ändå inte allt jag skrev på listan men gick på en del ändå! När vi va klara så va vi hungriga så vi köpte varsin hamburgetallrik för å äta i bilen (goare) Han som stod inne å gjorde hamburgarna kände jag igen JÄTTE mycke... Stog och titta å titta å titta men kom inte på var ifrån... Kommer han från kungälv? tänkte jag... men sen kom jag på de! Han va ju med från ullareds-serien! haha.... Dum man e... =P

Jimmie köpte en present till mig. Säsong 1-3 med Sons of Anorchy!!!! wiiiii.......!!! Så glad jag blev!!! Sa de till han att vi får köpa en hedershylla som vi kan ställa bara dom på! hahaha....

Men nu såg ja att de va stefan & krister på tv så nu ska jag dra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback