ullared ullared ullared!

Finns de en roligare affär eller? Nej, skulle inte tro de! Men vad e de som gör ullared till den bästa? Iiiiingen aning... Kanske för att man fpr shopa som en galning, i flera timmar om man vill de, och man gör alltid fynd.. E nog därför! hihi... Å jag ska antagligen dit på söndag!!!!! Wiiiii....!!! Allt beror på hur mycke jag får i lön, och hur mycke jag har kvar efter räkningarna är betalade...! Men jag har nog ändå ställt in mig i hövvet att jag ska dit... hihi... Å man blir ju inte mindre sugen när man går in på deras blogg å tittar... =P

Idag har jag jobbat. De kom en kille från tjörnbagarn och lämna en prislista hos oss OCH 3 påsar med med bullar! Ni vet sånna 10 pack! Mumma ! Så några bullar har slinkigt ner idag... =/

Imon blir de mer jobb. 7-14.30. =) Älskar mitt jobb!

Men nu ska jag lägga mig,,, Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback