vaaaaaaaaaaaaad...?

WTF ska man hitta på... ? Har vart inne på backa plan med hanna å Linnea och hittade present till Jimmie. Så nu va de avklarat! Han kom fram till igår att han ska ha kalas nästa helg. Han vill så gärna att jag ska va med (Eller hur, tänkte jag!) jag jobbar ju denna helgen. Jag sa: E du rädd att du ska behöva göra allt så kan du la be din mamma komma tidigare och hjälpa dig? Men han sa att de va inte därför... =P Käkade lunch på Oscars förut och sen hem. Linnea somna INTE i bilen, vilket jag va helt säker på att hon skulle. Men så fort vi kom innan för dörren här hemma så gick jag in och la henne i sin säng och hon somna med en gång. Så nu har hon sovit i snart 2 tim. E helt slut idag så de va änna skönt och bara ligga på soffan lite. Hitta en vinterjacka inne på kappahl idag som jag ville ha. Kostade 999:-, så den kan jag ju glömma. Får åka till ullared nästa månad och se om de finns nått där! Julklappar och jacka... Och overall till Linnea om jag inte hittar hennes gamla. Och om den inte passar! Köpte en som va så stor förra året,.. haha.. Se om jag hittar bilden på henne... Hitta den! Nehe... nu vet jag inte hur man läggar in den...! Se om jag får in den sen då kanske... Å vad ska man äta till middag idag?? Hela frysen full så de e inte de. Man ska ju orka med.. haha... Ush vad lat jag låter... =P Ne göra annat! Hur kan man sakna nått man aldrig haft?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback