gps-sändare?

Hörde på nyheterna att dom på ett dagis ska testa att ha gpssändare på barnen, ifall dom skulle komma bort. Eller om fröknarna inte skulle hitta dom.... Sjukt! Man Låter som dom har en stor hage, eller skog, och släpper ut ungarna i några timmar. Kommer inte alla tillbaka så kan man kolla gpssändarna vart resten e! Men de e la meningen att man lämnar sitt barn för att dom SKA ha koll på dom?

God morgon förrsten! Ligger och kollar på morrongänget på 5an. Löv it! Linnea å jimmie sover ännu... Jag börjar 12.30 idag! Gött haha...!

E jag den enda som gillar vädret ute eller? Tycker alla e så negativa men jag älskar de! Okej de e inte rolihgt när de regnar hela tiden. Men lite skönt e de... hihi... Vill köpa en jacka bara innan riktiga vintern kommer! Och klippa mig... Måste de...!

Ne nu ska jag göra annat! Hörs senare!!!

Kommentarer
mamma säger:

Godmorgon

Hur kan du gilla detta väder? Har aldrig hört någon som säger det.

Hur mår den lilla idag? Hör av dig.

Vad duktig du är på att skriva.

2011-09-21 | 09:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback