hallon!

Hahaha... Hallon.... Skrev alltid så när man va yngre kommer jag ihåg... "På min tid när jag va ung"... fy vad gamal jag e...! Eller allt e ju relativt, men ändå! =P

Idag har jag och Linnea vart ute i lycke, vid nettens stuga, och plockat äpplen. Linnea sprang iof mest till studsmattan och ville gunga på snigeln. Fick med oss mamma upp med så hon hjälpte mig plocka lite! =)

Sen hem till mamma och åt lite lunch. Sen hem, linnea somna i bilen, och jag börjarde baka äppelkaka och göra äppelmos. Men tror jag plockade lite fööör mycke äpplen. Så jäkla tråkigt att skala dom alltså... Så har några äplen kvar så får ta de i mon, om jag orkar...

FÖR i morgon blir de jobb! 7-14.30. Jihoooo.... Ska va på fridhemskullen i mon med.

Va å träna nu ikväll. Trodde jag aldrig skulle komma iväg för Linnea vägra somna... Men efter 1 tim så! Hon fick bara sova 1,5 tim till middag idag (innan har hon sovit 2 ibland 2,5) för hon har vart lite jobbigt med nattningen de sista. Men funderar på att låta henne sova 1 tim bara... Får se i mon hur pigg hon e hos dagmamman. Säga till henne att hon bara får sova 1,5 tim så får vi se hur hon e på kvällen. Blir ju lite mer trött av att vara hos dagmamman än hemma med mig bara...

Ska beställa tid för klippning snart med... Mitt hår e som svinto i topparna... Hatar de!

Men nu måste jag sova..! ska ju upp tidigt i mon! =( De e inte roligt...

Måste bara skriva att jag drömde massa konstigt i natt. Om folk som jag inte sett på 100 år...! Drömde att jag fick barn med. Vi skulle åka hem från bb och jag trodde bebisen skulle bli HELT tvärtom vad Linnea va. haha...
Å sen va jag på nått läger och sen körde jag nån raggarbil och blev jagad av polisen. hahaha!!! =D

Sånt e roligt! ;)
¨Go natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback