Helvetes natt...

Hade feber igår när jag gick och la mig (kl 20.30....) Kollade sedan på Partaj på 5an men måste somnat ifrån de... Sen så vaknade jag av att jag svettades så jag trodde jag skulle dö! Antagligen så försvann febern på mig då. Vaknade många gånger och sen somna om... Skitjobbigt.

Sen vid 5 ringer jimmmies klocka och då vakna jag av de, å den ringer inte 1 gång utan 10 ggr kanske? Sen vakna jag av att han flyger över mig, ut i vardagsrummet och tänder lampan. "jävla katt jävel!!!" då känner jag att de stinker kattskit.... Tequila har börjat pissa och nu då skita inne...! Fattar inte varför. Har ju öppet så dom kan springa ut och in men ändå pissar hon inne...!

Så han hade mord i bliken i morse kan man säga (tur va så hade hon sprungit ut )

MEN iaf, så kan jag inte somna om. Börjar 9.30 idag och e vaken nu... =/ Kommer ju va helt död ikväll...
Men de får jag ta då... haha...

Linnea sover ännu iaf... hehe...

Har haft en jätte mysig helg annars. Va ju på kräftskiva med familjen i lycke i lördags. Käkade alldeles för mycke kräftor, men de va värt magsmärtorna! haha... Men Linnea va ju inte helt 100 så vi åkte hem vid halv 10 tror jag den va? Sen på söndagen hade hon ingen feber, men den kom på eftermiddagen igen.

Jag bakade muffins oxå, som ni kanske såg? hehe... Sen vid halv 7-7 kom jimmie.

Ne om jag skulle ta å äta frukost...?
Hörs en annan dag eller kanske sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback