Måndag: Check!

Då va snart måndagen gjord! Linnea fick va hemma från dagmamman idag. Hon hade feber å va lite grinig. Snälla föräldrar som man har, erbjöd sig att vara hemma med henne så vi kunde jobba! =) Så linnea va ute i lycke hela dagen idag. Tror hon börjar bli bättre, men hon får va hemma i mon med. Med mormor o morfar =)

Just nu tittar jag på Ensam mamma söker. Har inte sett nått avsnitt än. Men de verkar roligt! =) Jimmie ligger inne i vårat sovrum och tittar på nått annat... om han inte har somnat? jaja... jag får la sova på soffan i natt då...
Trodde jag skulle va död i ikväll för jag skulle va så trött, men känner inte alls så. Klart jag e seg, men ändå! Jag e inte jätte trött! =) (kanske e övertrött?) hahaha...

Åh vill inte jobba i helgen... =( Vill göra massa annat... Men jag vet inte vad, vad som helst? låter ju bra... haha...
Längtar tills min lön kommer oxå! Ska köpa massor då! haha... Vet inte hur mycke jag får ens så kanske blir besviken... men men... Förhoppningsvis e de mer än jag annars får när jag inte jobbar!

Har inte hört nått från intervjun heller... Men skulle de va så att jag inte får jobbet, så e de helt enkelt inte menat för mig. Finns nått annat bättre som e för mig... =P Så e de!

Ne nu ska jag strax hoppa in i duschen!
(oväder ute hör jag nu.. brrr.... tur man e inomhus!)

Go natt vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback