morron

Känner mig så där taggad idag... Trött som ett as... Tur de e fredag och man e ledig i 2 dagar..

Arbetsförmedlingen ringde mig igår. Jag skulle ringt och redovisat i onsdags, men glömde HEEELT av de. Men så ringde en snäll kvinna igår och sa att jag inte blivit avstängd och fråga hur de gick. Jag berätta om mitt vik att jag ska få förlängt men att jag inte vet hur många procent de e på. Så hon sa att jag skulle ringa dom på eftermiddagen/kvällen när jag vet!

Tror ni jag gjorde de då eller? Glömde HEEEELT av de IGEN! Va e de för fel på mig?! Iof fick jag inte reda på procenten igår, utan ska få de idag... Så kanske kan skylla på de idag om jag inte glömder att ringa igen--- Har säkert blivit avstängd nu, så måste jag gå dit och bli på-anmäld... =( Hatar jävla arbetsförmedlingen... Så jobbiga!
Ne snart ska vi åka. Igår på morran så tänkte jag helt fel. Tänkte jag skulle vara hos dm kl 7.00. Men jag skulle ju vara där 6.30!!! trött jag blev... så stress stress stress på morran. Idag ska de INTE bli så!

Ps I love såg jag ju igår. Och fy faaan va jag grät! =) härligt...!
Nu kom Linnea å satte sig i mitt knä så skriver med en hand bara... hmm... Lika bra å slua nu då!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback