Ny dag!

vaknade med riiiiktigt mycke huvudvärk idag alltså... Ska gå till jobbet ändå och hoppas att de går över. Har tatt en ipren med, men får la se om den hjälper (har inte hjälpt nått dom senaste dagarna...)
E änna snorig idag med, lite grann bara , men e la en förkylning jag åkt på... =/
Men kanske  blir bra när jag kommer ut i frisk luft och sen när jag jobbar och tänker på annat? Jaja... vi får se!
Annars så e de ju fregag idag med. Jimmie får lön idag (jihooooo!!!!) haha... jag får vänta ända tills tisdag... =(

Värsta när väl lönen kommer så kommer alla räkningar så lägligt oxå... Alla pengar försvinner på 1 natt...

Ne om man kanske skulle ta å göra sig klar för dagen? Gick upp halv 7 idag. Ändå har jag bara hunnit att borsta tänderna... Eller nä, inte ens de... Linnea har gjort de, och klätt på sig. Jag sitter fortfarande med morgonandedräkt och pyjamas och kollar på mixmegapol på 5an. Myspys, ändå! haha...

MEn nu får jag nog göra klar mig själv... ! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback