PUUUUUUUUUUUUUUH.....

Så va denna dagen förbi. All nervositet har försvunnit. =P

Men efter jobbintervjun va de inte roligt... Mådde skit.. Eller ne så farligt va de inte, men va mer nervös då än innan. Va inte alls beredd på dom frågorna dom ställde...
Jag tror de va så här: Jag hade byggt upp intervjun i hövvet för att man inte ska va så nervös eller för att man ska ha lite "koll" på de hela. Men så blev de inte riktigt som jag tänkt å då blev de ju helt fel i mitt hövve... haha..
MEn jag svara så gott jag kunde och tror dom va nöjda? (va 2 st som intervjua mig)

Dom hade sånt jäääkla pokerface. Kunde inte se nån gång om de va bra de jag svara eller dåligt... Va en gång en av dom sa att de e ju just de vi letar efter, efter att jag sagt att jag är matintresserad och vill lära mig mer.

Mjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Vi får se helt enkelt vad dom säger.

Har vart å tränat nu med. För jävla gött! Va med hanna idag faktiskt! =D Alltid kul när vi tränar! =)

Ne nu ska jag kolla på bridesmates! Hörs i mon!
 ( Imon e jag leeeedig,,,! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback