Svamp

De blev att vi åkte ut till mamma och gick i skogen nu i em. Skulle hittat svamp men hitta inte en enda ätbar. Linnea hitta massa kottar och pinnar mm som hon la i en påse. Jätte nöjd! haha...
Tyvärr sten slockna hon på vägen hem från lycke. Men inga problem å somna henne ikväll ändå tydligen! (jimmie somna henne) Jag va ju på scrapbooking. De började ju ikväll...

Kul att se alla igen! =) Men tråkigt bara att jag inte har nån bok. E ju klar med Linneas och jag har ingen lust att fortsätta med en ny. Ne de orkar jag inte. Så ska barn 2 och 3 och kanske 4 ha en bok med. (Ne jag vet inte om jag ska ha 4 barn, inte ens om jag ska ha 2) Men ifall!
Så känns lite onödigt att gå dit och inte göra nått. Kände de idag när jag va där att jag e inte van att sitta ner och inte göra nått! Även om de behövs ibland. Har fått så jäkla ont i magen de sista, tror de e pga stress. Kan lixom aldrig komma till ro plus att man sover dåligt... Ingen bra kombination!

Men iaf... Skulle bara jobbat onsdag och torsdag denna vecka men blev bokad på fredag med, på samma ställe! =) Så bra! Kommer bli så rik nästa månad! Men då kommer de säkert komma en läglig utgift som man ska bet... Jag sa till Jimmie att vi skulle åka till ullared och köpa julklappar! =D Men han tyckte vi skulle spara pengar (tråk) För de blir ju oftast (alltid) mer grejer man köper än de man tänkt... hehe... Så får la se om jag antingen kan övertala han eller om jag smiter iväg nån dag och snor med mig Hanna... =P Eller Netten, hon vill ju med dit!
jaja... att åka ensam behöver jag nog inte va rädd för! hehe...

Ska köpa ny bil snart med, en som drar mindre. Sälja v70. =(

Se om man kan få tummen ur röven och åka och träna någon dag med? Nu måste jag ju vara frisk från förkylningen! Kanske på torsdag och fredag?
För på lördag blir de party party!!! TAGGAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
(e inte alls taggad... Men blir nog de när de närmar sig mer...=) )

Jimmie sitter och tittar på transformers nu. Han somna igår när vi titta på den. Jag stängde av för jag tröttna. Så dålig kvalite att jag inte orka se klart den. Se den en annan dag. Orka inte se den nu.

Ne nu ska jag borsta tänderna och lägga mig. Oj klockan e ju bara 21?! Och jag e skettrött...! haha... jaja... Kanske lika bra å lägga sig så man orkar i mon? Go natt som jag tycker om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback