Tänkte jag...

....skulle kolla på "ps I love you" och gråta lite. E så lipig hela tiden. Blir helt gråtfärdig för ingenting...!
Tex så en jag jobbar med sa att på torsdag är de ett årsedan hennes son dog. Vi har pratat om de förut och jag vet att han va död och hur han dog mm... Men när hon sa de så kände jag att de blev helt vattnit i ögonen, och jag tänkte: Men gud, ett år bara?!! Stackarn och så ville jag gråta. Men jag lyckades hålla igen de... Flera gånger man ser på tv, hör en låt eller när nån berättar något. De kan vara nått roligt med. När nån har gjort nått fint för nån DÅ kommer tårarna... Blä jobbigt...

Men så bläddra jag förbi sjuan och såg att denna filmen va! Perfekt! Kan titta på en bra film OCH lipa! Har för mig att de e en liparfilm? jaja... nu börjard en igen. Va reklam innan!

Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback