Trött trött trött!!!!

E inget annat nu för tiden... =( Härliga liv!

Hitta ett reklamblad med båt till helsingfors för en billig peng. Tänkte att de hade vart nått! Bara komma iväg och bara va... Men då e ju frågan: Ska man orka ha med Linnea eller ska man lämna henna en natt och åka själv?! Just för den billiga pengen så måste man åka nån gång från söndag-onsdag. Antagligen för de  inte e några som åker då de e billigt... hehe... Så antar att de inte e nått party liv där direkt ändå! Men samtidigt hade de vart gött och komma ifrån Linnea lite.

Nu skrev netten att hon kan tänka sig att åka med, med barnen. Då får la linnea följa med oxå ;) hihi,,, Kul! Får ringa henne snart å se vad hon säger!

Klockan e snart 20.00 och snart ska Linnea lägga sig. Och snart ska jag till gymmet!!! Längtar! E så roligt där!!!
Plus att de e egentid... (låter som jag inte vill vara med Linnea, de vill jag visst de. Men vill bara va ibland med! )
Försökte få med hanna med, men hon ville inte. Hon hade redan vart å tränat. Din baj, kan la följa med mig oxå?!
I helgen blir de kalas för Jennifer som blir 11! Vad hände där änna?! Tiden går fort!
Sen på söndag ska vi leka med hanna och jesper. Tror jag.

Jimmie skulle åkt till Vbg men de blev inställt. Han får ta de annan helg!

Jobba idag med. Börjar komma in i rutinerna mer och mer på just de sätllet jag e på! Idag va jag så snabb att jag kunde gå 15 min innan jag sluta! Så jag åkte in till Rollsbo till en affär som säljer jobbskor.
Fy fan va de inte e billigt! Dom billigaste kostade 400 Drygt! Och de va la ändå ok, men dom va skitfula... Dom som jag ville ha, som "alla andra har", kostar 1000-1200...... Vill inte lägga så mycke pengar på de... HAR inte ens så mycke pengar till de...
Så nu ska jag ta å ringa till Bemaningen och höra vad de e för regler runt skorna. Hur som ska se ut och vad de e för regler på hur dom ska va mm... Då kanske man kan gå till en vanlig skobutik och hitta till ok pris!

Bakat äpplekaka idag med som jag la in i frysen! Gjorde ju en igår med plus massa äpplemos. Så nu får vi äta pannkakor med äpplemos! haha...

Ne nu ska jag lägga Linnea! Ha de GÖTT

Kommentarer
hanna säger:

klart vi ska ses på söndag! =)

2011-09-08 | 07:08:39
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback