Tröttsamt...

Idag tyckte Linnea att de va dags å gå upp 05.15... De tyckte inte jag! Men man har inte så mycke val när hon vägrar somna om... Försökte ändå få henne att somna i 45min... Tur man e ledig, synd bara när man räknat lite med att få sova till 8 iaf!

Får helt enkelt sova när hon sover middag sen... Eller vila iaf. sova lär jag ju inte göra.

Idag ser de ut som de ska regna. Regna iaf nu och då kanske de gör de sen med. Då kanske jag får ha mina stövlar idag ! hihihihi....!
Nu vakna jimmie med. Han ska åka till jobbet snart...

Jag ska ta mig till maxi idag med å se om dom har med färg till sofforna. Blir så jäkla snyggt alltså! Men behöver 4 fpk till. 1 soffa e klar (ska bara ta på dom 3 sista dynorna) Så behövs 4 till den andra soffan! =)

Men nu får jag va lite social mot jimmie innan han ska åka!
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback