14 år

Glömde ju skriva att när vi va ute i Lycke igår så gjorde alla ett test om hur gamla vi "egentligen" var. Fans i gt tror jag de va... Jag fick åldern 14. Eller 15 om man räknar med att jag är 26, vilket jag inte är än på nån månad!!! :)

Så ung å fräsch e jag! Haha... Men de va la inte den mentala åldern testet visa, utan de var mer levnadstest. Hur man sköter sig hygieniskt, hur man mår övr, osv. Kul tyckte jag! Jimmie blev 16. Hihi...

Har lunch nu å var vrålhungrig. Så kastade i mig lunchen å nu sitter man här å väntar på att kl ska ticka på! Haha...
Blir fisk till middag idag. Laxlasagne!
Ska bara till pappas jobb innan jag åker hem idag. Varför jag skriver de är för att jag ska inte glömma de! Haha...

Ååååh tråkigt väder... Ska man göra idag då? Baka kanske? :)

Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback