*fredag*

Äntligen fredag heter de ju :) å idag e de verkligen äntligen fredag!

Jag skulle vilja åka ut med husvagn i sommar. Kanske nått man kan köpa när man blir "stor"? Hehe... Ska bara övertyga Jimmie isf. Han vill absolut inte ut med nån husvagn :P

Ikväll åker Jimmie till Vbg så jag e ensam med Linnea :) kanske ska ut till stugan om de inte regnar för Mycke. Måste ut iaf! Då sover Linnea bäst dagen efter ;) kanske skulle ta sig in till slottskogen nån dag med? Dom har ju släppt ut djuren där nu! Vi får se!


I mon e jag barnvakt så då blir de inte av, å på söndag ska jag å Hanna tvätta mattor! Haha... Vi bara roar oss hela tiden :P

Sen nästa helg e de kalas för Linnea :D på lördagen iaf! Först e de mini-kalas på måndag, när de e hennes födelsedag!

Ne om man skulle börja jobba igen... Då rullar tiden på bra med!

Piiiiiiiis!

(hitta en lite kopparorm igår när vi gick hem, jag å Linnea. Helt still låg den! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback