Fredagen den 13

Otursdag idag, sägs de! :) jag ska försöka se allt positivt, så kanske man slipper otur? Haha!!

Igår va jag på möte. Introduktions möte för alla nyanställda i kommunen. Fatta nada... Men men! Kanske nått som fastna i hövvet?

I helgen händer de grejer! Eller inte.. Vet inte vad vi ska göra riktigt. Hoppas de e fint väder iaf! I mon ska jag klippa mig! Ska bli gött att få bli av med dom sletna topparna! -så känner man sig fräsch! Hihi!

Se om man kan ta sig en promenad idag efter jobbet kanske? Ser ju ut som vädret e gött iaf! Beror på vad Linnea e på för humör... Hehe... Hon vill väll bara gunga ändå! De första hon säger på morgonen är antingen gunga eller äpple.... Haha...

I förrgår hos Åse vägra Linnea gå på toan. Jaja sa jag. De e ju inte bråttom. Vänta ett tag till tänkte jag. Men igår hade hon sagt till Åse att hon ville gå på toa. De kom inget kiss, men hon satt där iaf! :)

Å snart fyller hon 2 år med... Tiden går fort! Både på gott och ont!

Skulle behöva köpa nya skor till mig och Linnea. Kanske man skulle göra idag? Måste handla annat med i matväg, men de e inte lika skoj... :P

Så nu blev de en del skrevet idag med!
Men nu ska jag jobba igen!
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback