Frukost rast

Som vanligt så har jag ätit frukost å har rast nu... Hehe...

Blev änna sent igår innan jag somna... Brukar försöka somna senast 10. Men igår va den nog närmare 11... Och så upp kl 05.00... Okej de e 6 Tim, men känns som om de e för lite... För mig iaf!

Bakade bullar igår ja! Tog lite längre tid än vad jag trodde. Linnea avbröt mig några ggr bl.a. Sen ska de ju jäsa i 100 år.... De e de dummaste med bullar!
Men nu e de gjort och dom ligger i frysen. Jimmie fick med sig dom som blev över till jobbet. Allt för att inte jag ska äta! Haha! Blev nästan 70 bullar :) allt som allt då...

Tog en promenad på 1 timma efter de med. Prata med Jessica hela tiden! Hehe... Va bra, för då kändes de inte som man va ute en timma ;P tiden gick fort och man lunka på!

I mon e de äntligen fredag med... Ska passa Jesper på lördag :) ska bli spännande! :D och väldigt kul!
Kul för Linnea att ha en kusin i samma ålder!
Får la se om man kan ta sig ut om de e gött väder. Och om jag klarar de! Hehe... Jimmie e i Vbg, men kommer förhoppningsvis hem på fm... Men de vet man aldrig!

Ne nu ska jag jobba! :)
Ha en bra dag alla, alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback