Frukost-tajm

Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Tänkte på nått förut, men glömde av de... Haha...

Idag ska vi till Bvc, kan jag ju tillägga! :) ska bli kul å se hur lång snuttan e.

Igår var hon himla redig med toan. Hon sprang runt utan blöja å byxor (de åker oftast av så fort hon kommer hem, hon gillar att gå utan kläder) så helt plötsligt säger hon; kissa. Ska du kissa fråga jag? Så vi gick till toan å de kom kiss :) sen höll hon på så hela em! En gång kom de på golvet, men annars kissa hon på toa hela kvällen! Så sa till Åse idag att hon gärna får uppmuntra henne till de, så får la se vad hon säger när jag hämtar Linnea sen! :) hon kanske inte alls vill kissa där?

Ne jag måste faktiskt jobba igen! E tacos idag så e massa grönsaker som ska hackas! Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback