Glad påsk!

Idag e de påskafton då ja! Skulle vart ut till mamma på lunch men hon va dålig så de sket sig... :( så åker dit på måndag ist!

Ikväll blir de party party!! (känner mig så där taggad just nu, men de kommer la senare hoppas jag...) klockan e ju bara halv 9 så de e la inte så konstigt? Hihi...

Idag vakna Linnea 7. Eller jag vakna av att hon va vaken då. Hörde nått som krascha inne i hennes rum å tänkte att de va nått glas som åkte i backen! Men när jag kom in i rummet så va de en porslinsmugg som hade ramlat i golvet... Skönt de så de inte va en massa glasbitar i rummet!

Funderar på när man ska ge påskägget? Nu känns ju lite tidigt... Kanske innan lunch, eller efter hon har sovit? Jaja... Vi får se! :)

Igår på dagen kom Jessica å Molle-familjen hit å lekte! Busa å hade sig! :) sen åkte vi hem till dom och käka tacos. (de bästa som finns) sen på kvällen, Efter Mycke om och men, när
Linnea ÄNTLIGEN somnat, spela vi spel! Så svår somnad har hon nog aldrig varit.... men iaf, vi spela sällskapsspel! Fy fasiken va kul de va!!! Spelade; Med Andra Ord och man fick verkligen en adrenalin kick när man satt där och skulle spela! Haha...
Så de spelet får jag nog köpa nån dag! :D

Ne nu ska jag testa göra lammfärs. Fick massa bitar av Hanna å sten som jag ska försöka mala ner! :)

Glad Påsk på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback