go kväll alla!

sitter å tänker på tatueringar.... Vill tatuera mig nu... ! Nu vet jag 3 st jag vill göra!

Bara pengar som saknas... =/ Spara helt enkelt...

Fick träffat en läkare idag för linneas finger så nu går hon på antibiotika i 8 dagar. De va alltså inflamerat fingret...
Men men, nu ska de la bli bra hoppas jag!

Mamma, pappa hanna å sten kom förbi ikväll å fira Linnea. Hon blev jätte glad för alla grejer och tårtan va en favvo... =) Somnade gott sen efter alla gått.

Känner att jag e trött nu... Ögonen börjar gå i kors! haha... Jimmie somna la vid 8-halv 9... Han e så social...
Men nu får nog jag med sova en stund!

Skriver mer i mon! Go natt ävribaddi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback