Gooooo morgon!

I morse va de inte skönt ute! Cykla till jobbet och de va kallt! Men de va skönt på ett sätt ändå... :P hade ju vart värre om de regna! Så de får de inte göra sen när jag ska hem bara! Haha!

Ska byta däck på bilen idag med. E ju körförbud om man har dubbar nu. Igår va sista dagen! Men hade ju en spik i ena däcket så Jimmie skulle laga de idag, förhoppningsvis! Behöver bilen i mon till stenungssund. Vågar inte chansa att köra med dubbar dit!

bara 5 Tim kvar tills jag slutar.. Dagen kommer nog gå fort ändå. Många barn idag så då blir de Mycke grönsaker att skära! :)
(Vad intressant detta var, känner jag.... Haha...! )

Sen ska vi cykla vidare till Kungälv efter jobbet. Ska träffa Nathalie å Nellie! Hundra år sedan sen sist! Nästan iaf! Ska bli skoj å ses!

Nu börjar dom bli klara med frukosten hör jag! Dags att jobba !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback