Hej lunch!

Ja idag blir se bloggandes på lunchrasten ist! Hann inte på frukostrasten i morse...

Linnea har ju fått en vårta på ena fingret å DM tyckte de såg så inflammerat ut så jag fick ringa VC i morse på rasten ist. Ska dit i dag kl 14. DM börja prata om blodförgiftning, att man kunde få de om de va inflammerat.... :/
Vet att hon överdrivet förut, men man börjar ju ändå tänka OM!

Så typiskt när man har massa planerat så ska de spricka. Men men... De e ju inte hela världen... Viktigast e ju att Linnea mår bra! :)

Gick in med paket i morse och sjöng. Eller jag sjöng iaf... Haha... Hon blev helt tossig. Sken upp som en sol och börja käcka sig! Hehe... Och blev jätte glad för paketerna! :)
Tänk om hon vakna så varje gång! Hehe... Ne jag ska inte klaga... Hon brukar till 90% av ggrna vara glad :)

Igår åkte vi hem till Jessica å lekte en stund. Å jag fick gosat med Viktor ! :D Linnea vart uttråkad en stund och "gick på" stackars Theo. Hatar när hon gör så. Blir så arg... Men lite lekandes med bilbana och mat i magen gick de bättre! En stund iaf...

Idag blir de kalas med Hanna sten å pappa som inte kan komma på lördag! Då blir de gottetårtor! :D hehe...

Käkade upp lite mer än halva matlådan förut tills jag upptäckte ett hårstrå! Fy fan.... Kunde inte äta mer... Kort svart, lite krokigt.... Uääääh...

I mon e de en vecka sedan jag börja med mitt lite nyttigare jag! Ska bli spännande å se hur Mycke jag gått ner... :) vet att jag gått ner lite, kan inte hålla mig från att väga mig.. Haha... Men de e de som sägs i mon, som räknas!!!

Nu mera jobb! Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback