Jag e oxå stolt mamma!

Då va de fredag! Å vi e lediga! Hur sjukt e inte de då? eller ja, sjukt e de la inte, bara gött!!! =D

Fick sovmorgon idag med, ända till 8! Redig tös man har. På tal om redig, så har linnea kissat på toan 2 dagar i rad nu! Stor tjej nu!
I mon e de påskafton med. Se om påskharen kommer... hehe...
Käkade morötter som vi doppa i dip igår kväll. Så jäkla gött va de! Plus att de kändes inte lika hemsk efteråt när man satt där helt knökad å inte orka röra sig =)
Linnea tog resten av morötterna som blev över idag. Fattar inte hur mycke hon kan äta ibland. Hon fick välling när hon vakna. Därefter käkade hon morötter ända tills vi skulle äta frukost. Då käkade hon 1,5 macka (sånt där GottGräddat) 1 ägg och mjölk till de... Bra att hon äter så klart, men man blir ju chokad! =P

Lik jimmie med att vissa dagar kunna äta hur mycke som helst kanske?

Idag blir de tvättardag. Har en överfull tvättkorg, plus att jag ska föröka att bli friskare! Jimmie skulle åka till Carina tror jag så får se om han tar med sig Linnea kanske? =)

Ne nu ska jag dra mig! Todilooo!

Kommentarer
Jessica säger:

Hon e redig lilla snuttan:) tack för idag har nog inte skrattat så mycket på länge:) puss puss

2012-04-07 | 01:37:29
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback