Lunchrast

Ååå jag blir rädd för mig själv... Hela morgonen gick jag å tänkte att de e onsdag. Ändå vet jag att de e fredag i mon.... Och jag har gjort torsdagens frukost till barnen. Går å fixar på jobbet efter frukosten i godans ro och ser helt plötsligt att en lastbil parkerar på parkeringen!
-Wtf, tänker jag. -han ska ju inte komma för ens i mon!
DÅ kommer jag på att de e torsdag idag ju!!!

Ibland undrar jag hur min hjärna funkar. Minnet har ju näst intill lagt av... Ibland... Gamla grejer kan jag komma ihåg. Men siffror, telefonnummer e jag värdelös på. Eller om man ska göra nått. Tex Tandl nästa vecka kl 14. Då måste jag skriva upp de så fort jag kan, för annars glömmer jag de, eller så tänker jag: Va de kl 14 eller va de kl 15?

Ibland när jag skriver på bloggen så brukar jag skriva med saker jag ska göra bara för att jag ska kunna kolla de själv vad de var jag skulle göra! Haha!

Men de mesta skriver jag i min almanacka hemma!

Så... Detta va la fruktansvärt intressant va? Haha... Tiden har flötit på bra för mig iaf...
Kollar fb varje rast men idag va de nästan ingen som skrevet... Tråkigt!
Så då fick de bli ett tråkigt inlägg här ist! Haha... Piiiiiiiis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback