Mitt upp i all bloggande

så ringer mamma å säger att en kille ringt henne för han hade hittat min telefon!!!!!

Jag höll på att börja lipa! MIN telefooooon!!!! Den snälla lilla killen hade hittat min telefon vid mimers och hittat mammas nr i telefonen o ringt henne! =) Så snäll! Självklart fick han en peng av mig! ;)

Jag blir så glad... Slipper jag gå utan mobil och vänta på alla papper från försäkringsbolaget mm...

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tänk att jag fick tillbaka den!

(herre gud va töntig jag låter, men man har ju telefonen fan till ALLT! kolla Klockan, alarm på morran, ringa, smsa, kamera, filma, spela, fb, blogg osv... )

Todde jag aldrig att jag skulle få tillbaka, men hoppades av hela mitt hjärta!

Tack snälla Lukas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback