Nya liv -igen

Ja, de e sjukt va dåliga nyheter kan få en å tänka om... MÅSTE skärpa mig nu!

Blev 2 knäckebröd med ost å gurka på till frukost här på jobbet.
NU ska kilona bort... Vet, har sagt de förut, men denna gången har jag nått mer att vara "motiverad" för.

E sjukt trött idag med... Som vanligt! Haha! E alltid de känns de som! Fast man blir la de när man går upp 5- halv 6 på morran... Längtar till helgen. Och min semester! Haha.... Kanske man kan sova lite...

Vad ska man hitta på när man har semester då?! Tips tack! :) hade man haft Mycke pengar så hade de la inte vart nått problem. Men nu e de inte så. Plus att vi ska ju spara nu.
Vill inte åka 100 mil med Linnea i bilen heller... Kanske skulle ta sig till Danmark i sommar? Men vad kan man göra där med en 2åring?

Jaja... E ju ett tag kvar! :)
Först ska hon ju fylla 2 år! :) kalas å grejer !

Ne nu blir de inget vettigt skrivet!
Nu ska jag jobba igen!
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback