Onsdag!

Ska till björkåsgården ikväll å hämta nyckeln dit. Ska ju vara där på lördag. Får ej glömmas! :) Hanna ska med så hon får påminna mig om de skulle slinka ur hövvet... Haha...
Bara jag inte glömmer att ta ut pengar! :S ååå jag med mitt minne alltså... Ta den vägen när jag cyklar hem idag...

-1,2 kg visade vågen igår! :) hade ju så klart hoppats på mer, men detta e ju bättre än inget!
Emelie; Jag vill inte "räkna" från de jag väger på morran för då väger man, som du skrev minst, å då tycker jag man tappar motivationen om man då kanske skulle väga sig på kvällen en dag å då kanske man har "gått upp" ! :)
Kör så ett tag iaf! :)

Kul att de börja regna i morse med när vi skulle cykla iväg, jag å Linnea... Men de va inte så farligt. Va ju inte så att himlen öppnade sig direkt! :) men inte roligt å cykla i skogen när de blir lerigt.. Haha... Vad jag går från negativt till positivt hela tiden!

Idag får vissa lön. Jag får vänta till fredag... Lika bra. Håller den längre! Haha...

Ne nu ska jag jobba lite till!
Slutar om 5 timmar ungefär! Wohooo!


Kommentarer
Emelie säger:

Okej. Ja, man måste hitta sitt sätt! Försöker också ta tag i mitt liv igen. Gäller och ha motivationen vilket är så svårt! Kämpa på!

2012-04-25 | 09:59:04
Bloggadress: http://slemsemlan.blogg.se/
Anonym säger:

Duktig du e, jag hade gått ner ett gram.. Hahaha så mätte jag mig men tycker det e så svårt, men tror kanske jag ska göra som du skrev å väga mig på dan men vet inte än;)



Puss

2012-04-25 | 15:29:55
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback