Överlevde ni påsk?

Eller den kanske inte e slutfirad? :)
Jag överlevde nät å jämnt... Haha...
Bidde förfest i romelanda med ett gäng Goa brudar som sen fortsatte på kåken. Som vanligt körde jag "all in" när jag ändå var barnfri... Suck... Men har mått hyfsat bra idag ändå! :) men skönt att Linnea fick vara hos Kennie å Ellenor . Tack så jätte mycket för hjälpen!!

Fick äntligen åkt och köpt slang till duschen idag med! Den ramla av från själva dusch munstycket hela tiden men nu ska de va lagat! :)

Sen på hemvägen blev de kinan. Va jätte längesedan vi käka där! Sist var med Hanna å Sten, för kanske 100 årsedan? Haha...
Köpte med oss hem å käka.

I mon ska vi hem till mamma å pappa på påskmat. Jimmie ska byta däck med på sin bil sa han. Annars vet jag inte vad som händer... Hoppas på fint väder så kanske man kan ta en promenad efter maten? :)

Jimmie åkte å hämta Linnea hos Kennie å Ellenor förut så va jag kvar hemma å vila de sista. Men när dom kom hem å Linnea fick syn på mig så sken hon upp med jätte smile å sprang in till mig i gav mig en jätte kram: Mamma!!!
Då smalt mitt hjärta! Fick en tår i ögat. (som vanligt. Lipar av allt... Haha)
Älskar min onge!

Ne nu ska jag vara social tänkte jag! Dags att nana snart. Ledig i mon med ja. Fy fan vad gött!!
Ha de bra!

(våran efterrätt här hemma igår! Den va ap-go!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback