Snorig å jävlig

Nu skulle de va skönt att lägga sig, men ist sitter man å kollar på Jersy shore... Haha... Passa på när Jimmie inte e hemma! ;)

Idag efter jobbet va jag helt slut så fort jag va i solen så kände jag mig helt svullen i ansiktet... Så idag fick de bli att bara vara hemma! Fick städat hela LGH, så de va la bra! Haha... Iaf så e golven rena!

Fick plockat upp grejerna jag köpte i Ullared med. Linnea blev helt kär i alla sina kläder! Så kul å köpa till henne! Hihi... Hon tog på sig regnstället, testa jackan mm...

Fy fan va näsan rinner nu...
Måste bli bättre till lördag iaf! Ska bli så skoj! Party party!!!
Ne nu ska jag borsta tänderna ! Hörs i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback