Snorig ännu!

Ifall ni i undrar så e jag fortfarande snörig... Har blivit så där go-förkyld att de rinner i ögonen lite då å då... Wohooo.... Men mår hyfsat ok ändå! Sista jobbdagen nu innan man e ledig i 4 dgr! Så skönt. Ska diska som satan nu efter lunch så tiden går fort så jag kan gå hem! Jimmie slutar halv 4 så han kommer hem hyfsad tid idag! Skönt de.

Igår va han hemma vid 2? tror jag de va, på natten alltså. Å så upp vid 5...
Hmm... Han lär ju vara död idag då :(

Har fredags känsla änna! Haha!! Men de e ju bara skär-torsdag! Ska man hitta på i mon då? Allt e la stängt då iof... Eller ne, inte allt... Får se vad vi hittar på! :) kan ju inte ligga hemma å snors hela dagen heller!

Skönt de känns nu å veta att jag städa igår... Slipper jag ta de idag eller i mon :D !!

Ne nu ska jag snyta mig å sen börja jobba! Ha de gott! Och glad påsk på er, så här lite i förtid! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback