Söndag!

Vill inte att helgen ska ta slut... Bara några dagar till!!!! Får hålla mig till semestern... Längtar! Haha...

Dagen igår sluta väldigt bra! Åkte hem till Jessica å Molle å käka gött å spela "med andra ord". Fy fan va skoj de e !! Och sällskapet e ju bäst med så :)

Idag har vi vart å skaffat vuxen poäng, jag och Jimmie! :) lämnade Linnea hos mamma och åkte och titta på ett hus som vi hittat på nätet. Var visning idag. Jätte fräscht och låg jätte fint! Men vi har inga pengar till de, eller något annat hus, så vi bara övade oss! Hehe...
Men man hade ju inte tackat nej till de! Sen kolla vi ju inte allt de där tråkiga med avlopp o vatten mm eftersom vi bara va nyfikna... :)

Så nu blir de spara spara spara så man kan flytta till ett hus NÅN gång!

Imon blir de jobb igen! Ny vecka nya tag (försöker peppa mig själv. Har ingen lust att jobba alls...) men de e ju då de oftast blir roligast!

Positiv!

Ne nu ska jag se om jag får in Linnea i duschen! Behöver lite skrubbning då hon har glass i hela luggen... Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback