Tisdag 24 april

Hmm.... Vet inte vad jag ska skriva... Haha... Så typiskt när man tänkt på massa innan å så sätter man sig för att skriva så blir de helt blankt i hövvet...

Kan ju berätta att jag har träningsvärk i röva! Eller på röva, eller vad man säger... Känns bra iaf! Nu händer de grejer! Haha... Ska väga mig ikväll å se hur de gått! Käka ju tårta igår, men ändå! Måste ju få äta lite gött med...

Linnea va så duktig i morse. Gjorde nr 2 på toaletten! Stolt man blir. (speciellt när hon säger till själv att hon vill och man själv säger nej du har ju blöja på dig) haha... Ush vad dum jag e... Skärpning Fina!!! Hehe...

Ska man hitta på idag då efter jobbet? Ser ju ut å va gött väder Iaf!!! :)
Man blir så jäkla glad av de! Får nog bli att gå ut å gunga senare... :)

Gött med lön på fredag! Då ska jag å hela Kungälv handla till kalaset på lördag... Löning och helg =KNÖKAT på maxi! Haha...

Längtar till lördag... :)

Ne nu ska jag jobba! Todens!


Kommentarer
Emelie säger:

Väg dig på morgonen istället. Då får du bara din vikt. På kvällen väger ju all maten du ätit under dagen eftersom den inte har förbränts ännu. Så då kanske inte siffrorna stämmer eftersom det beror på vad du ätit. Sen väger man alltid mindre på morgonen. Roligare. ;)

2012-04-24 | 10:42:36
Bloggadress: http://slemsemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback