Tisdag den 17 april

E de verkligen den 17 idag? Eller tänkte jag fel? Jaja... Skit samma... De e tisdag iaf! Haha...

Snart, på måndag rättare sagt, fyller Linnea 2!!!! Wohooo....! De ska firas! :D kalas å grejer... :)

Igår var vi hemma hos Nathalie å Nellie. Cyklade dit. Precis innan så regna de o haglade, men när jag cykla så hade de slutat! Bra va? Haha... Kul å ses iaf! Blir ju inte så ofta som man vill.

Jimmie fixa vinterdäcken igår med!!! Sån redig sambo man kan ha! Så idag kan jag åka till stenungssund! :)

Ser ut som de kommer regna när som helst nu! Kolla vädret på telefonen i morse å då stod de att de ska regna hela dagen! April-väder eller vadå? Tydligen halt på vägarna i morse med ( inget jag märkte) men massa köer in till Gbg tydligen! Undra hur de gick för Hanna? Får ringa/smsa henne sen...

Ne nu ska jag jobba igen! À en bra dag ällä!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback