Tisdag!

Gött att man bara jobbar 4 dgr denna vecka med! Haha...
Va ju inte lätt å gå upp i morse ändå... E fortfarande skittrött när jag sitter på jobbet nu. Längtar till semestern! Hehe...
Vädret gör ju inte så man blir piggare direkt! Men de snöar ju inte iaf! Om man ska se de positivt ;) tog bilen till jobbet idag. Vägrar cykla när de e sånt här väder! :P

Känns som måndag hela tiden! Skit jobbigt! Haha...
Snart fyller Linnea år med. Ska bli skoj med kalas å grejer! :) blir i björkåsgården, men de har jag redan skrivit va? Ska köpa inbjudnings kort nån dag med...

Ne nu ska jag fortsätta jobba tror ja! E lite barn här idag, de e ju lov, så de e mjukstart för mig! ;) hehe...
Ha en bra dag eller nått?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback