what to do?

idag e de söndag. Hatar verkligen söndagar när man inte vet vad man ska hitta på och de e dåligt/tråkigt väder... Har vart å handlat med hanna tills i mon och nu sover Linnea. Så när hon vaknar vet jag inte vad vi ska hitta på... Har ingen lust att gå ut å leka direkt... ååååååååååååååååååå vad tråkigt allt e!

Gjorde ordning smörgåstårtan för i mon, förutom garneringen, precis. Så i mon blir de att fixa den och tårtan. =)
Synd bara att man har apt i mon, men men... slutar 16.45 så man e ju hemma i relativt bra tid ändå!

Lilla Linnea fyller 2 år i mon ju. Om ni inte fattar vad jag menar när jag skriver om tårtor mm... haha...

Tror Linnea har fått en vårta på ena fingret med. Skulle köpt vårtmedel på apoteket förut, men de fans en som va från 3 år (dom andra va från 4år) så hon rekomendera mig att ringa bvc först... =( Så får göra de i mon, helt enkelt...

Ne nu ska jag göra annat en stund!
Hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback