wohoooooooooo!

Imon drar vi till ullared! Hur kul ska inte de bli då!?!?!

Har fått ont i halsen bara. Nån förkylning på g, antar jag... =( Men sitter "bara" i halsen och de kliar i öronen... Men tror de gått över tills i mon. VÄGRAR vara sjuk! haha,..

Ska jobba till 13.30 först. SEN ullared... Kan nog va lite folk då, hoppas jag!

Hade gjort en inköpslista i min telefon på allt jag skulle ha, men den e ju borta med telefon... =(
Har förresten inte hört nått om den... Ingen som hittat... Kommer antagligen inte hitta den heller... Men ändå. (E fortfarande jävligt arg för de... ) Vill ju ha MIN telefon...

Fick ringt försäkringsbolaget idag iaf, å hon skickade papper till min mejl som jag kunde skriva ut med en gång och fylla i. THANK GOD! Men då måste man ju skicka med polisanmälan som man gjort, plus en massa andra pappren.. . Men de ska la lösa sig tillslut hoppas jag.

När man pratar om trollen så löser sig allt

brb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback