Aaaahhh.......

Vilken natt.... Inte mycke sömn, men jävlar vilken dröm jag haft! Vill drömma den varje natt! Haha....

Som ni vet tittar jag på serien Sons of Anarchy (SOA) och är helt kär i han som har huvudrollen. Jax. (Charlie Hunnam) och i natt drömde jag om honom! Haha... Han e så jäkla snygg... Å de va så verkligt.... (nej ingen sexdröm...) bara prata med han :)

Idag tänkte jag att vi skulle göra ett pepparkakshus när Linnea å Jimmie kommit hem. Ska göra ett eget från scratch! Får la se hur de blir men köpte deg igår när jag handla. Skoooj!

Jessica å barnen kanske kommer idag :) trevligt så.
Ne nu ska jag äta frukost!
Hörs senare!
Bildbomb NJUT! Haha


Kommentarer
Anonym säger:

Ja ful va han då inte;)

2012-12-11 | 10:42:56
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback