Annandag jul

Ja då va julen över. Har la gått upp en si så där 10 kg,.. Haha... Ne jag har inte ens vågat ställa mig på vågen... :P

Linnea lämna napparna till tomten igår. Fick massa fina klappar och vi har lekt med allt idag. Te-servise, klänningar, klackskor, smycken, playdoo, målat osv,,..
Men de va inte de jag skulle skriva ju. Va ju om napparna. Natten gick ok ändå. Hon somna i bilen hem från Lycke och vid ett på natten vakna hon och ville ha nappen. Förklara att tomten fick dom och hon fick paket ist. Gick väll så där att förstå! Hehe... Så höll på att vela fram och tillbaka (hon fick komma å lägga sig i min säng) hon va törstig. Hungrig. Ville leka. Hämta ett gosedjur. Bajsa. Kolla på barnprogram.

Tillslut vid 4a somna hon och sov till 9.

Idag åkte jag Linnea och Ellenor till Ikea och köpte en hylla till linneas rum så de skulle bli bättre ordning med alla leksaker! Och de blev de :) jätte nöjd!

I mon ska jag till jobbet. Konstigt. Har inte vart där på 3 veckor.,. Haha! Men de kommer bara vara jag där för dom andra e lediga.

Då e de nyår på måndag. Några nyårslöften på g eller? Hmmm.... Ne jag vet inte... Beror på hur livet ser ut efter nyår. Får se vad dom säger om födelsemärket oxå. Ska på återbesök i januari. *håller mina tummar*

Ne nu ska jag ta en macka!
Hörs i mon!
Bilder från julen i lycke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback