Banan

Har näst intill glömt av nappen nu. Bara på kvällarna/ eftermiddagarna som hon säger att hon vill ha napp när hon e trött. Men de "går över" efter man sagt att de inte finns nån :)

Linnea äter banan just nu. Vi ska strax dra oss till Kennie å Ellenor. Hälsa på lite :)

Tog på mig mina nya träningskläder förut :) Blev änna ännu mer taggad att börja träna!! Älskar mina nya kläder. Haha... Synd att varenda bildäck på magen ska synas och sånt där. Men kanske därför man blir mer taggad att göra nått åt de? :)

Ne nu ska vi snart gå!
Bjuder på denna! ;)


Kommentarer
mamma säger:

Snyggt! Snart är det vardag.......

2012-12-30 | 17:42:22
Anonym säger:

Å vart ser du bildäcken?? Jag ser en snygging bara..

2012-12-30 | 19:17:24
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback