Freeeedag

De va rätt skönt i morse när Linnea sa hej då och Jimmie berätta att de va -18 grader ute och jag kunde ligga kvar i sängen! Hehehehe....

Just nu har jag förflyttat mig till soffan från sängen. Netten och Jesper kommer snart, tror jag. Kanske om nån timma eller så :)

Måste bara klaga lite till: (gör de varje dag nu känner jag haha) Jag får sån stress i magen. Har inte köpt EN ENDA julklapp och när de enda man gör hela dagarna är att ligga å glo på tv så känns de som man kunde göra massa vettiga saker. Iof så e de vettigt de jag gör i och med att de ska läka i knävecket.
Åååååå så retligt... Hoppas jag slipper gipsskenan på måndag och att jag får röra mig mer!

Ne nu ska jag kolla på mer tv! :)


Kommentarer
maria säger:

Du får internet-shoppa julklapparna :)

2012-12-08 | 00:15:03
Bloggadress: http://babyyoucancallmesven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback