Funderar

Funderar å funderar. Inte mycke annat att göra :P

Precis vart på dass. Går bättre och bättre! :) börjar lära mig kryckorna nu! Hihi...

Ligger å julpyntar hemma i mitt huvud just nu... Haha. Så typiskt att jag ska ligga på sjukhus när de e dags att pynta och baka och allt annat skoj som hör julen till! Men förhoppningsvis blir jag bra fort och kan pyssla hemma :P

Kan ju hoppas att Jimmie städar hemma nu när han e ensam hemma (hahahaha där va jag rolig!) han va här förut och då hade han iaf tatt disken sa han...

Snart kommer Netten och Jesper och Hanna. Får jag lite sällskap iaf. Men tur man har telefonen alltså!!
Tv, telefon, dator, musik spel -Allt i ett!! Hur skönt som helst!

Skriver mer ikväll!
(ne ska inte lägga ut nått kort på mina ben igen... Haha...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback