Gott nytt!

Fick tag i nya byxor idag iaf. Inte alls vad jag tänk men blev änna "kär" i dom direkt så det fick bli dom! :)
(Hitta dock inget glitter till håret, Jessica så vi kommer utan ;) )

Ja nu e de inte många timmar kvar på 2012. Jag tror jag e den enda som INTE vill att de ska bli 2013. Hatar siffran 13. Tänk ett helt år med 13! Ärligt talat så e jag rädd att de ska hända nått dåligt. Å jag har la inte direkt dom bästa förutsättningarna för att allt ska bli bra heller. Därför man blir extra nervös?
Kan vi inte hoppa till 2014 ist? De låter bättre.
Eller så blir det till vad man gör de, som de så fint heter! De kan vi säga ist... :P

Ne nu ska jag se vad resten av familjen gör.
Hoppas alla får en go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback