Hejsan 19 dec

Ja nu e de inte långt kvar. Till julafton alltså. Jääääj! (e jätte stressad ) men ska inte tänka på de nu. Inget jag kan göra ändå. Haha...

Gjorde Rocky road fudge idag. Jul godis. Har inte smakat än för den står i kylen och stelnar. Men ser god ut!
(Choklad, nötter, julskum-kan inte bli annat än gött! )

Ska baka en annan kaka idag som Valther ska få när han fyller år på lördag. (jimmies morfar) en Silvia kaka. Han gillar den kakan Mycke :)

Ja just de! Min dröm i natt. Heeeel konstig!
Hade börjat jobba i ett annat kök med nån gammal tant som påminde om en som heter Harriet som jag jobba med för många årsedan i fiskbutiken.

Jag hade glömt mina jobbkläder på mitt riktiga jobb så jag fick låna av henne. Stod och leta i klädhögar men alla kläder va i S eller XS. Panik. Inga kläder som passa... Hela jobbdagen gick åt att leta kläder som jag kunde ha men inget passa...
Sen skulle jag vidare och jobba i Fiskbutiken i maxi... Jag gick in och fick syn på lillen och tänkte: Va fan gör jag? Jag vill ju inte jobba här!!!
Så jag gick ut på utsidan och tänkte om jag skulle gå hem eller va kvar... Så kom de ett helt gäng med massa folk som skulle jobba. Säkert en 10st. Och jag funderade på hur alla skulle få plats inne i butiken...
Sen vakna jag. Hände massa annat imellan men orkar inte dra allt... Men konstig eller hur?

Drog bort "bandaget" från låret idag. ser helt ok ut! Nu ska jag bara smörja in de tills de e helt läkt.
Tänkte jag lägget ut bild på de så ni som e äcklade kan bläddra förbi snabbt.
Men de ser inte så farligt ut. De e ju värre de i knävecket! Men de vågar jag inte lägga ut bilder på än... Kanske senare när de läkt färdigt å så... :P
Men bara kanske!
Här kommer låret iaf!
Hörs senare!


Kommentarer
Anonym säger:

Oj va fint det blivit:))

2012-12-19 | 15:01:36
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se
hanna säger:

vilken skillnad!
Ser ju gör bra ut!!..

2012-12-19 | 16:14:56
Anonym säger:

Jag håller med dom andra, vilken skillnad!
Det där julgodiset lät jättegott! Har du lust att lägga ut receptet? Så vill jag baka det imorgon. :)

2012-12-19 | 17:23:39
Emelie säger:

Det var jag som kommenterade ovan. ;)

2012-12-19 | 17:24:02
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback