Ingen ro

Solen har slagit ut sina strålar över ett frostigt Göteborg. Graderna ligger på minus och julkänslan smyger sig sakta fram.

Eller nått... Haha.. E lite tråkigt här nu. Väntar på att Jimmie ska komma. Har fått lunch. Nån fisk va de (nej Netten, ingen fiskpudding) Den va go :) va dessvärre inte så jätte hungrig så orkade inte allt.

Har precis fått nytt bandage över höger lår där dom tog skinn ifrån. Så fick se hur de såg ut och de va inget farligt. Sved bara men såg inte så "groteskt" ut som man tänkt... :P men vågar inte lägga ut kort här ändå. Vill ni se får ni fråga mig så kan jag visa. (ja, jag tog kort!) haha....

Trött e jag med. Kanske skulle sova en stund? Varje gång man håller på att somna så känns de som om det skulle komma någon. Kan Inge riktigt slappna av...

Fick pratat med Linnea förut med. Hon sa: Hej mamma! Jag äter bulle. Vill inte åka hem än!
Haha... Skönt å höra!
Saknar henne så klart men kan ju inte ta hand om henne just nu tyvärr...
Längtar efter att få pussa på henne!

Nu ska jag kolla film på youtube :)
Skriver mer sen!
Sa jag att jag ska stanna en natt till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback