Julbord

Idag ska vi götta oss med julbord!! Årets första. Jimmies mamma och hennes gubbe bjuder. I Ljungskile.

Igår va vi ju på bio. Linnea tyckte väll att de va roligt, tills hon inte orka äta mer godis. Haha... Då började de krypa i benen på henne! Haha!

På em åkte vi hem till Jessica å Molle och kollade på deras nya familjemedlem En liten vovve som heter yatzy. Så söt!
Käkade även Kinamat! De va inte igår man gjorde de! Gött va de med ! Hehe...

På måndag e de skärpning gällande matintaget för min del. Har blivit för Mycke gött nu de sista. Längtar tills mitt knä har läkt så jag kan träna igen...! Men märker att de går bättre och bättre nu. Kan inte gå riktigt på de benet än men snart så! :P (hoppas jag)

Nu ska vi äta Frukost!
2 ljus tända vid frukost idag!
Bara 1 vecka kvar till jul, lite drygt...!
Jääääj!


Kommentarer
Emelie säger:

3 ljus väl? ;)

2012-12-16 | 09:06:30
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback