Julmorgon

Jag sitter som en påse potatis vid köksbordet och försöker samla kraft för att "ta tag" i dagen...
Linnea står och diskar. Hennes favorit grej... (va hände där änna?) hur kul e de då? Haha...

Linnea fick 3 paket i morse som låg under granen. En bok om henne som jag gjort på nätet. Skor och kläder för idag. Och chokladkalendern hon fick av mormor å morfar i början av december.

Hon va lycklig kan man säga! :)
Ska bli kul senare idag och i mon(när vi e i Lycke) när hon ska öppna mera paket.

Och i mon ska hon ge napparna till tomten med... Jag e skitnervös för de. Tänk om hon vägrar sova eller nått. Eller ja, jag vet ju att hon somnar tillslut. Men på natten om hon vaknar osv... Ja de blir "spännande" å se!
Hon ska ju ha kvar snutten ett tag till så får duga med den hoppas jag!

Ne om man skulle ta å gå ut en sväng? Väcka Jimmie bara.

God jul alla! Hoppas ni får en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback