Natt 2 utan napp

-Fördröjt inlägg-

Natten gick förvånads värt skit bra, skulle jag vilja säga. Lite jobbigt att få henne att somna men vid 9 somna hon i min famn och sov HELA natten utan ett pip efter napp! (bar in henne till sin säng så klart så ingen tror att hon sov i mitt knä... Haha) Hoppas de fortsätter så! Vågar inte riktigt hoppas på för Mycke, men gött hade de vart! ;)
Blir lite stolt över henne!

Åkte ut å lämna henne i Lycke vid halv 9 och de va snorhalt ute! Men körde lugnt å fint så vi kom fram hela...

Just nu r jag på jobbet. Konstigt. :P
Fixar å donar. Väntar på att tvätten ska bli klar så ska jag åka hem :)
Eller ja, till Lycke å hämta Linnea.
Hörs senare!
(bild: hyllan i L's rum)


Kommentarer
Ellenor säger:

Duktiga Linnea! Förstår att fu är stolt! Det ska'ru vara oxå ;)

2012-12-27 | 15:28:40
Anonym säger:

Hon e duktig<3

2012-12-27 | 18:40:53
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback